5 Temmuz 2010 Pazartesi

son..

bugün ilk kez ölümü düşündüm.. şu derdine düştüğümüz hayat aslında ne kadar da boş, ne uğruna yaşıyorum diye düşündüm bulamadım.. yaşanacak hiçbişey kalmadığında mıdır ölüm?? bilemedim..

4 yorum:

  1. hayatımızı dolduran yada doldurduğunu zanettiğimiz herşey ortalıktan çekilip gidince daralır yüreğimiz boş gelir herşey.işte o an ölüm kolumuza girer sadık yarimiz gibi bizimle beraber yürür.

    YanıtlaSil
  2. Hurrah! Finally I got a weblоg frοm whеre Ι be
    capable of truly obtain helpful іnformatіon concеrning
    my study and knοwledgе.

    Also visit my site: seopressor version5

    YanıtlaSil
  3. Thanks , I've recently been looking for information approximately this subject for a while and yours is the greatest I have found out so far. However, what about the conclusion? Are you positive in regards to the supply?

    Review my blog post ... SEOPressor

    YanıtlaSil
  4. merhaba. umarım hayat her şeye rağmen devam ediyordur Filiz hanım.

    YanıtlaSil